Seo Link Building

Seo Link Building - Kali ini kita akan berkenalan dengan sebuah nama yang aktual dan terpecaya mengenai seo dan seo kembali. Anda harus mengetahui apa itu SEO, saya akan menjelaskan di bawah ini. Untuk website ini bisa Anda bookmark untuk keperluan mendatang nantinya. Oke teman teman sekalian, mari kita mulai penjelasan mengenai SEO tersebut.

SEO adalah kependekan dari Search Engine Optimization yang merupakan sebuah tekhnik untuk memaksa sebuah link artikel atau homePage berada pada garis atas sebuah pencarian di SERP google. Hal inilah yang menjadikan SEO menjadi sebuah cara yang populer untuk membantu orang orang mencari tingkat populer dan bisa menghasilkan uang. 

Untuk mempelajari SEO (Search Engine Optimization) ini Anda perlu membahas beberapa tekhnik link building yang digunakan untuk struktur yang baik dalam naik ke atas nantinya. Kenapa saya katakan seperti itu? Karena dengan begitu Anda akan tau mana link building yang bisa bertahan lama dan mana yang haya bertahan sebentar saja, sehingga awet di atas dan pengunjungpun sering berdatangan di blog/website Anda semuanya.

Anda bisa menggunakan tekhnik untuk link building ini dengan cara link well, tier 1 2 3, spam link dan lain sebagainya. Diambil dari wikipedia tentang link building:

Reciprocal link
A reciprocal link is a mutual link between two objects, commonly between two websites, to ensure mutual traffic. 
Resource links are a category of links, which can be either one-way or two-way, usually referenced as "Resources" or "Information" in navbars, but sometimes, especially in the early, less compartmentalized years of the Web, simply called "links". Lihat juga di all information in the world

Forum signature linking
Forum signature linking is a technique used to build backlinks to a website. This is the process of using forum communities that allow outbound hyperlinks in a member's signature. This can be a fast method to build up inbound links to a website's Search Engine Optimization value.

Blog commentsLeaving a comment on a blog can result in a relevant do-follow link to the individual's website. Most of the time, however, leaving a comment on a blog turns into a no-follow link, which are not counted by search engines, such as Google and Yahoo! Search. On the other hand, blog comments be clicked on by the readers of the blog if the comment is well-thought-out and pertains to the discussion of the post on the blog.

Directory link building
Website directories are lists of links to websites which are sorted into categories. Website owners can submit their site to many of these directories. Some directories accept payment for listing in their directory, while others are free.
Social bookmarking

Social bookmarking is a way of saving and categorizing web pages in a public location on the web. Because bookmarks have anchor text and are shared and stored publicly, they are scanned by search engine crawlers and have search engine optimization value.
Untuk artinya Anda bisa mencari di internet karena dengan begitu Anda akan paham mengenai google translate, untuk itu saya akan memberikan artikel lainnya juga seperti 

Post a Comment

Previous Post Next Post